Facebook Business Banager mainostajalle ja usean tilin hallintaan

Etusivu / Facebook Business Banager mainostajalle ja usean tilin hallintaan

Facebook Business Banager mainostajalle ja usean tilin hallintaan

Flowhouse Facebook 2017

Facebook Business Manager on tuttu työkalu monelle mainostajalle, varsinkin jos hallinnoi useaa Facebook-tiliä. Mutta mikä se sitten on ja mitä hyötyjä siitä on yritykselle tai mainostajalle? Kurkistetaan tuttavallisesti kutsuttuna FBMn perustoimintoihin. FBMn kautta voit hallinnoida Facebook-sivujasi, mainoksiasi ja käyttää Power Editor-työkalua. Lisäksi voit tehdä muita edistyneitä toimenpiteitä sivuillesi. FBM pitää erillään sinun henkilökohtaisen  profiilisi ja yrityksen profiilit.

FBM on mainostajalle ilmainen työkalu, joka tarjoaa ratkaisun mainonnan seurannalle

Yksi FBMn eduista on pitää tiedot järjestyksessä ja niiden käsittely on hallitumpaa ja turvallisempaa. Pystyt pitämään selkeästi erillään asiakkaittesi tai yrityksesi useat eri sivut. FBM mahdollistaa sen, että näet kaikki sivusi, mainostilisi, yritysten roolit, Instagarm käyttäjätilit, kohderyhmäluetteloa ja paljon muuta samassa paikassa.

Milloin Facebook business manageria tulisi käyttää?

Facebook_business manager blogi_flowhouse

Facebook business manager_flowhouse blogi
FlowHousen Facebook 2017 – tästä ajatus blogille sitten lähti

Facebook business managerin etuja

 

Facebook business manager tili luodaan Facebook-sivulle ja sinne kirjaudutaan omalla profiililla. Muut FBMn käyttäjät näkevät nimesi ja sähköpostiosoitteesi, jonka olet ensivaiheessa antaut Business managerille. Muita käyttäjille näkyviä asioita ovat hallinnoitavat Facebook-sivut ja mainostilit, joiden käyttöoikeus on hyväksytty Business managerin kautta. Henkilökohtaisen profiilisi asetukset pysyvät sellaisenaan, eli eivät ole samat kuin business managerissa.

Lisätietoja Business managerista: Facebook ohje- ja tukikeskus

Jos aloittelet vasta markkinointia niin lukaise blogi Tavoitteella ja kohdennuksella tehokkuutta Facebook mainontaan tai jos sinulle heräsi kysymyksiä ota yhteyttä Floukkariin 😊

Salla Laajavaara on palveluiden tuottamisen ja johtamisen Restonomi (AMK). Teknistä osaamista tukee audiovisuaalisen verkkoviestinnän ammattitutkinto. Sallan vahvuus on sosiaalisen median sovellusten tuntemus ja niiden hyödyntäminen strategisessa markkinoinnissa. Hänellä on kyky ymmärtää asiakasta ja räätälöidä erilaisia digitaalisen markkinoinnin kokonaisuuksia toimialaan katsomatta.

 

 

Kommentoi artikkelia