FlowHouse

Etusivu / FlowHouse

DIGITAALISEN MARKKINOINNIN ASIANTUNTIJA

FlowHouse Oy on digitaalisen markkinoinnin ja sosiaalisen median asiantuntija. Koulutamme, valmennamme ja konsultoimme eri alojen yrityksiä sähköisen markkinoinnin kysymyksissä. Meidän työpaikkamme on Internet.

Kalle Kastikainen perusti vuonna 2008 FlowHousen, joka on riippumaton ja kannattavasti kasvava digimarkkinoinnin, sosiaalisen median ja digitaalisen asiakaskokemuksen kehittämisen asiantuntijatalo. Toimintamme aluksi puhuimme sähköisen liiketoiminnan kehittämisestä, mutta nopeasti huomasimme kiinnostuksen suuntautuvan yhä enemmän markkinointiin netissä tai toisin sanoen internetmarkkinointiin. Melko pian sosiaalinen media tuli yhdeksi isoksi kokonaisuudeksi perinteisten hakukoneoptimoinnin ja hakukonemainonnan rinnalle. Facebook-sivut yrityksellä on olleet perustamisajoista lähtien ja saman aikaa on tehty Google AdWords-mainontaa.

Tänä päivänä FlowHouse työllistää digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median asiantuntijoita ja tarvittaessa löydämme laajasta yhteistyöverkostostamme parhaat osaajat esimerkiksi verkkosivujen toteutukseen.

Toteutamme yrityksille laadukkaita valmennuksia, hyödyllisiä koulutuksia ja tehokkaita yrityskohtaisia digimarkkinoinnin suunnitelmia ja kampanjoita. Toteutamme ja konseptoimme myös yritysten yhteismarkkinointia vahvistavaa ja liiketoimintamalleja uudistavaa strategista digitaalisen liiketoiminnan suunnittelua, digikampanjoita sekä valmennuskokonaisuuksia esimerkiksi matkailun alueorganisaatioille, elinkeinoyhtiöille ja projekteille.

Paljon on tekeminen muuttunut sitten alkuaikojen, mutta niin on tekijätkin ja työkalut. FlowHouse on yksi valtakunnan kovimpia Facebook-osaajia ja Googlen Partner, jonka kaikki työntekijät ovat AdWords sertifioituja. Se, mikä on pysynyt on työskentelytapamme – teemme työmme hymyssä suin, asiakkaan etua ajatellen. Haluamme auttaa asiakkaitamme kehittymään oman toimialansa digimarkkinoinnin tähdeksi, lisäämään myyntiä ja synnyttämään uutta liiketoimintaa.

Miikka Raulo

Digitaalisen markkinoinnin asiantuntija, matkailun kehittäminen

ico-in-b p. 040 731 0022
miikka.raulo@flowhouse.fi

Miikka Raulo on toiminut 15 vuotta palveluiden kehittämisen, sähköisen liiketoiminnan ja -markkinoinnin parissa sekä yli 100 yrityksen liiketoiminnan kehittämisen asiantuntijakumppanina pienistä palveluyrityksistä Suomen merkittävimpiin matkailukeskuksiin. Työ on liittynyt uusien liiketoimintamahdollisuuksien ja asiakastarpeiden tunnistamiseen, konseptisuunnitteluun, digitaalisten markkinointi- ja myyntistrategioiden kehittämiseen sekä kustannustehokkaaseen palvelukonseptien testaamiseen ja markkinointiin.

Miikka on vastannut laajojen matkailun digitaalisten palveluiden, valmennusohjelmien ja kehittämishankkeiden läpiviennistä Lapissa ja Keski-Suomessa, tuoden oman asiantuntemuksensa lisäksi kehittämistyöhön parhaat kumppanit ja julkista rahoitusta.

Hän on toiminut aiemmin mm. Matkailun ja elämystuotannon osaamiskeskuksen kehitysjohtajana, maailman ensimmäisen langattoman navigaatio-, elämys- ja matkailupalvelujen testausympäristön vetäjänä, Rovaniemen ICT-koordinaattorina sekä matkailun sähköisen liiketoiminnan tutkijana ja kouluttajana Lapin yliopistossa.

Marko Filenius

Digitaalisen liiketoiminnan ja asiakaskokemuksen asiantuntija

p. 050 336 5447
marko.filenius@flowhouse.fi

Marko Filenius (KTM) on toiminut digitaalisen liiketoiminnan parissa jo yli kahden vuosikymmenen ajan. Monipuolisen kokemuksen pohjalta hän on erikoistunut digitaaliseen asiakaskokemukseen, markkinoinnin automaatioon ja verkkokauppaan. Marko on puhunut ja kouluttanut monessa seminaarissa ja tapahtumassa, laatinut liiketoiminnan strategioita, johtanut digitaalisten palveluiden kehitystä ja analysoinut asiakaskokemusta verkkopalveluissa. Marko on julkaisut kirjan elektronisesta kaupankäynnistä jo vuonna 1998 ja vuonna 2015 digitaalisesta asiakaskokemuksesta.

Aiemmin hän on toiminut toimitusjohtajana viidentoista vuoden ajan sähköisen liiketoiminnan konsulttiyhtiössä Fincommerce Oy:ssä sekä suomalaisten sanomalehtien yhteisesti omistamassa digitaalisten palveluiden ja mobiiliratkaisujen kehitysyhtiöissä Arena Partners ja Arena Interactive Oy:ssä. Descom Oy:ssä hän perehtyi liiketoiminnan konsulttina syvällisesti markkinointiautomaatioon ja digitaalisen asiakaskokemuksen monitorointiin. Marko on myös ollut perustamassa Suomen Elektronisen Kaupankäynnin yhdistystä ja jäsenenä hallituksen nimeämässä tietoyhteiskuntaneuvostossa. FlowHouse Oy:ssä hän on niinikään yksi perustajista ja hallituksen puheenjohtaja sekä toimii asiantuntijana eri toimeksiannoissa.

Anne Kaakkuriniemi

Digitaalisen markkinoinnin suunnittelija

ico-in-b p. 050 304 8455
anne.kaakkuriniemi@flowhouse.fi

Anne Kaakkuriniemi (Restonomi, YAMK) on digitaalisen markkinoinnin suunnittelija. Annen tekemiselle lähtökohtana on asiakkaan tarpeiden tunnistaminen ja liiketoiminnan edistäminen erilaisilla digitaalisen markkinoinnin osa-alueilla, mm. Google AdWords-mainonta ja Facebook-kampanjat. Annen osa-alueina ovat mm. markkinoinnin ja viestinnän strategia ja suunnittelu, sähköisen markkinoinnin suunnittelu, sisältöjen ideointi ja projektinhallinta, markkinointikampanjoiden suunnittelu sekä sisällönhallinta.

Anne on toiminut usean vuoden ajan monipuolisissa tehtävissä matkailun parissa Pohjois-Suomessa niin kotimaisten kuin kansainvälistenkin asiakkaiden parissa. Hän on tehnyt yhteistyötä mikro- ja pk-yritysten kanssa ja hänellä on ymmärrystä pienten yritysten toiminnasta. Jokapäiväisen tekemisen tavoitteena on erityisesti yritysten toiminnan kehittäminen tulokselliseen ja mitattavaan suuntaan, johon sosiaalisen median kanavat ja hakukonemarkkinointi tarjoavat oivallisen mahdollisuuden – viesti on kohdennettavissa ja tulokset mitattavissa.

Salla Laajavaara

Digitaalisen markkinoinnin suunnittelija

ico-in-bp. 050 328 8180
salla.laajavaara@flowhouse.fi

Salla Laajavaara on palveluiden tuottamisen ja johtamisen Restonomi (AMK). Teknistä osaamista tukee audiovisuaalisen verkkoviestinnän ammattitutkinto. Sallan vahvuus on sosiaalisen median sovellusten tuntemus ja niiden hyödyntäminen strategisessa markkinoinnissa. Hänellä on kyky ymmärtää asiakasta ja räätälöidä erilaisia digitaalisen markkinoinnin kokonaisuuksia toimialaan katsomatta.

Hänellä on monipuolista työkokemusta sosiaalisen median strategioiden kehittämisestä ja erilaisten kanavien sisällön suunnittelusta. Salla on tehnyt sisällöntuotantoa, viestintää ja sosiaalisen median ohjeistuksia erilaisten media- ja mainostalojen palveluksessa.

Sallan osaamisalueita ovat muun muassa: sosiaalisen median kanavien hallinta, markkinoinnin ja viestinnän strategia ja suunnittelu, sisältöjen ideointi ja projektinhallinta, markkinointikampanjoiden suunnittelu ja sisällöntuotanto.

Sanna Virtanen

Digitaalisen markkinoinnin ja sosiaalisen median asiantuntija, kouluttaja

ico-in-bp. 050 438 3350
sanna.virtanen@flowhouse.fi

Medianomi (Ylempi AMK) Sanna Virtanen on digitaalisen markkinoinnin ja sosiaalisen median asiantuntija. Sannalla on kyky hahmottaa digitaalisuuden tuomat mahdollisuudet, tunnistaa myynnin esteet sekä johtaa niistä tuloksellisia toimenpiteitä markkinointiin, myyntiin ja osaamisen kehittämiseen. Taustalla on kymmenen vuoden kokemus digimarkkinoinnin kokonaisuuksien suunnittelusta, aina strategisesta suunnittelusta markkinointitoimenpiteiden käytännön toteuttamiseen.

Sanna kehittää asiakkaidemme liiketoimintaa, verkkonäkyvyyttä ja markkinointia uusimmilla työkaluilla ja teknologioilla sekä toteuttaa monikanavaisia markkinointikampanjoita. Lisäksi Sanna auttaa analytiikan avulla kehittämään yrityksen myyntiä ja asiakasymmärrystä. Sannan erityisosaamista on sisältömarkkinointi, sosiaalisen median työkalujen (erityisesti Facebook ja Instagram) ja sähköpostimarkkinoinnin hyödyntäminen osana markkinointia. Sanna kouluttaa ja valmentaa yrityksiä digimarkkinoinnin saloihin ja innostus digitaalisen maailman mahdollisuuksiin takaa uusimmat vinkit työkalujen käyttöön.

Sanna oli erittäin hyvä, oli kohdentanut esityksen juuri tälle porukalla ja vastaili kysymyksiin asiantuntevasti. Hyvä puhuja. Paljon tietoa.

Aiemmin Sanna on työskennellyt digitaalisen markkinoinnin ja sosiaalisen median parissa kansainvälisessä yrityksessä vastaten kuluttajatuotteiden online-markkinoinnista sekä brändin verkkonäkyvyyden kehittämisestä. Lisäksi hän on ollut toteuttamassa markkinointia ja digitaalisen markkinoinnin kokonaisuuksia ja markkinointitoimenpiteitä niin suurten yritysten kuin julkishallinnon toimijoiden tarpeisiin.