FlowHouse

Etusivu / FlowHouse

DIGITAALISEN MARKKINOINNIN ASIANTUNTIJA

FlowHouse Oy on digitaalisen markkinoinnin ja sosiaalisen median asiantuntija. Palveluihimme kuuluu erilaiset digitaalisen markkinoinnin kampanjat. Koulutamme, valmennamme ja konsultoimme eri alojen yrityksiä sähköisen markkinoinnin kysymyksissä. Meidän työpaikkamme on Internet.

jouni kärkkäinen flowhouse oy

Jouni Kärkkäinen

Toimitusjohtaja

p. 045 125 3405
jouni.karkkainen@flowhouse.fi

Jouni Kärkkäinen on toiminut palveluliiketoiminnan, matkailun ja tapahtumaliiketoiminnan parissa jo kahden vuosikymmenen ajan. Taustalla on kokemusta aina tuottajan, valmentajan, asiantuntijan tehtävistä strategisen kehittäjän vastuullisiin toimenkuviin. Kokemuksen kautta syntynyt avainosaaminen rakentuu verkostojen ja toiminnan johtamisen, asiakaslähtöisten palveluiden konseptoinnin sekä valmennusosaamisen ympärille. Jounilla on myös vahva kokemus erilaisten rahoituslähteiden hyödyntämisen tavoista osana yrityksen ja sen liiketoiminnan kehittämisen eri vaiheita. Tällaisia rahoitustyökaluja ovat mm. erilaisten vastikkeellisten yritysrahoitusten hyödyntäminen, tulorahoituksen kehittäminen, yritysyhteistyön muotojen tuotteistaminen osaksi rahoitusratkaisuja sekä joukkorahoitusmallit.

Taustalla on lukuisia strategia- ja kehittämistoimeksiantoja matkailun ja vapaa-ajan palveluita tarjoavien alueiden ja yritysten parissa. Lisäksi Jounilla on vahva valmennus ja – mentorointiosaaminen; hänen toteuttamiin tutkintoihin johtaneisiin koulutuksiin ja erilaisiin valmennustilaisuuksiin on vuosien varrella osallistunut n. 2000 henkilöä erilaisista yrityksistä, organisaatiosta ja korkeakouluista.

Miikka Raulo

Digitaalisen markkinoinnin asiantuntija, matkailun kehittäminen

ico-in-b p. 040 731 0022
miikka.raulo@flowhouse.fi

Miikka Raulo on toiminut 15 vuotta palveluiden kehittämisen, sähköisen liiketoiminnan ja -markkinoinnin parissa sekä yli 100 yrityksen liiketoiminnan kehittämisen asiantuntijakumppanina pienistä palveluyrityksistä Suomen merkittävimpiin matkailukeskuksiin. Työ on liittynyt uusien liiketoimintamahdollisuuksien ja asiakastarpeiden tunnistamiseen, konseptisuunnitteluun, digitaalisten markkinointi- ja myyntistrategioiden kehittämiseen sekä kustannustehokkaaseen palvelukonseptien testaamiseen ja markkinointiin.

Miikka on vastannut laajojen matkailun digitaalisten palveluiden, valmennusohjelmien ja kehittämishankkeiden läpiviennistä Lapissa ja Keski-Suomessa, tuoden oman asiantuntemuksensa lisäksi kehittämistyöhön parhaat kumppanit ja julkista rahoitusta.

Hän on toiminut aiemmin mm. Matkailun ja elämystuotannon osaamiskeskuksen kehitysjohtajana, maailman ensimmäisen langattoman navigaatio-, elämys- ja matkailupalvelujen testausympäristön vetäjänä, Rovaniemen ICT-koordinaattorina sekä matkailun sähköisen liiketoiminnan tutkijana ja kouluttajana Lapin yliopistossa.

Marko Filenius

Digitaalisen liiketoiminnan ja asiakaskokemuksen asiantuntija

p. 050 336 5447
marko.filenius@flowhouse.fi

Marko Filenius (KTM) on toiminut digitaalisen liiketoiminnan parissa jo yli kahden vuosikymmenen ajan. Monipuolisen kokemuksen pohjalta hän on erikoistunut digitaaliseen asiakaskokemukseen, markkinoinnin automaatioon ja verkkokauppaan. Marko on puhunut ja kouluttanut monessa seminaarissa ja tapahtumassa, laatinut liiketoiminnan strategioita, johtanut digitaalisten palveluiden kehitystä ja analysoinut asiakaskokemusta verkkopalveluissa. Marko on julkaisut kirjan elektronisesta kaupankäynnistä jo vuonna 1998 ja vuonna 2015 digitaalisesta asiakaskokemuksesta.

Aiemmin hän on toiminut toimitusjohtajana viidentoista vuoden ajan sähköisen liiketoiminnan konsulttiyhtiössä Fincommerce Oy:ssä sekä suomalaisten sanomalehtien yhteisesti omistamassa digitaalisten palveluiden ja mobiiliratkaisujen kehitysyhtiöissä Arena Partners ja Arena Interactive Oy:ssä. Descom Oy:ssä hän perehtyi liiketoiminnan konsulttina syvällisesti markkinointiautomaatioon ja digitaalisen asiakaskokemuksen monitorointiin. Marko on myös ollut perustamassa Suomen Elektronisen Kaupankäynnin yhdistystä ja jäsenenä hallituksen nimeämässä tietoyhteiskuntaneuvostossa. FlowHouse Oy:ssä hän on niinikään yksi perustajista ja hallituksen puheenjohtaja sekä toimii asiantuntijana eri toimeksiannoissa.

Salla Laajavaara

Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja toteutus

ico-in-b

p. 050 328 8180 salla.laajavaara@flowhouse.fi | @sallavaan

 

Salla Laajavaara on palveluiden tuottamisen ja johtamisen Restonomi (AMK). Teknistä osaamista tukee audiovisuaalisen verkkoviestinnän ammattitutkinto. Sallan vahvuus on sosiaalisen median sovellusten tuntemus ja niiden hyödyntäminen strategisessa markkinoinnissa. Hänellä on kyky ymmärtää asiakasta ja räätälöidä erilaisia digitaalisen markkinoinnin kokonaisuuksia toimialaan katsomatta.

Hänellä on monipuolista työkokemusta sosiaalisen median strategioiden kehittämisestä ja erilaisten kanavien sisällön suunnittelusta. Salla on tehnyt sisällöntuotantoa, viestintää ja sosiaalisen median ohjeistuksia erilaisten media- ja mainostalojen palveluksessa.

Sallan osaamisalueita ovat muun muassa: sosiaalisen median kanavien hallinta, markkinoinnin ja viestinnän strategia ja suunnittelu, sisältöjen ideointi ja projektinhallinta, markkinointikampanjoiden suunnittelu ja sisällöntuotanto.

 

Jussi Laurila

Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja toteutus

jussi.laurila@flowhouse.fi | @jussilaurila

Jussi Laurila on digitaalisen matkailumarkkinoinnin asiantuntija. Digitaalisen markkinoinnin työkaluista Laurila hallitsee kattavasti Googlen ja sosiaalisten medioiden hyödyntämisen tavat.

Jussin osaamisalueita ovat viestintä ja sisällöntuotanto eri kanavissa, sosiaalisesta mediasta verkkosivuihin sekä monipuolisten digitaalisten markkinointikampanjoiden toteutus.

Eveliina saarimaa Flowhouse

Eveliina Saarimaa

Matkailumarkkinointi, digitaalisen markkinoinnin sisällöntuotanto

ico-in-bp. 050 304 84 55 eveliina.saarimaa@flowhouse.fi | @saarieve

 

Eveliina Saarimaa on matkailun Restonomi (AMK) ja täydentää FlowHousen tiimin matkailutoimialan tuntemusta entisestään. Kansainvälistä kokemusta ja kielitaitoa on Eveliinalle kertynyt Englannista Bournemouthin yliopistosta, jossa opiskelu keskittyi matkailumarkkinointiin, digitaaliseen markkinointiin, matkailualan toimintaan ja sen tulevaisuuteen. Moninaista työkokemusta ja valmennusosaamista on kertynyt erilaisista matkailu- ja ravitsemusalan työtehtävistä sekä opetustehtävistä sijaisopettajan roolissa.

Eveliinan osaamisalueita ovat muun muassa matkailumarkkinoinnin kehittäminen, sisällöntuotanto, ideointi ja suunnittelu, projektien hallinta sekä matkailutoimialan ja elämyksellisyyden ymmärtäminen. Asiakaslähtöinen ajattelutapa on Eveliinan valttikortti matkailumarkkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin saralla.

Anne Kaakkuriniemi

Digitaalisen markkinoinnin suunnittelija – FlowHousen Islannin kirjeenvaihtaja

ico-in-banne.kaakkuriniemi@flowhouse.fi

Tällä hetkellä Anne työskentelee FlowHouselle Islannin kauniista maisemista.

Anne on digitaalisen markkinoinnin suunnittelija osa-alueinaan mm. markkinoinnin ja viestinnän strategian suunnittelu, verkkosivuston sisältöjen kehittäminen, sisältömarkkinointi, hakukonemarkkinointi, projektinhallinta ja markkinointikampanjoiden suunnittelu sekä tekninen toteutus. Jokapäiväisen tekemisen tavoitteena on erityisesti yritysten toiminnan kehittäminen tulokselliseen ja mitattavaan suuntaan, johon sosiaalisen median kanavat ja hakukonemarkkinointi tarjoavat oivallisen mahdollisuuden – viesti on kohdennettavissa ja tulokset mitattavissa. Anne kouluttaa myös yritysten henkilöstöä digitaalisen markkinoinnin parissa, jotta osaaminen kehittyy, käytännön työ helpottuu ja asiakasymmärrys kasvaa.

Anne on työskennellyt usean vuoden ajan monipuolisissa tehtävissä matkailun parissa Pohjois-Suomessa niin kotimaisten kuin kansainvälistenkin asiakkaiden parissa. Hän on tehnyt yhteistyötä mikro- ja pk-yritysten kanssa ja hänellä on ymmärrystä pienten yritysten toiminnasta. Matkailu toimialana ja matkailumarkkinointi ovatkin Annen erityiset kiinnostuksen kohteet.

Kalle Kastikainen perusti vuonna 2008 FlowHousen, joka on riippumaton ja kannattavasti kasvava digimarkkinoinnin, sosiaalisen median ja digitaalisen asiakaskokemuksen kehittämisen asiantuntijatalo. Toimintamme aluksi puhuimme sähköisen liiketoiminnan kehittämisestä, mutta nopeasti huomasimme kiinnostuksen suuntautuvan yhä enemmän markkinointiin netissä tai toisin sanoen internetmarkkinointiin. Melko pian sosiaalinen media tuli yhdeksi isoksi kokonaisuudeksi perinteisten hakukoneoptimoinnin ja hakukonemainonnan rinnalle. Facebook-sivut yrityksellä on olleet perustamisajoista lähtien ja saman aikaa on tehty Google AdWords-mainontaa.

Tänä päivänä FlowHouse työllistää digimarkkinoinnin, sosiaalisen median, palveluliiketoiminnan ja rahoituksen asiantuntijoita ja tarvittaessa löydämme laajasta yhteistyöverkostostamme parhaat osaajat esimerkiksi verkkosivujen toteutukseen.

Toteutamme yrityksille laadukkaita valmennuksia, hyödyllisiä koulutuksia ja tehokkaita yrityskohtaisia digimarkkinoinnin suunnitelmia ja kampanjoita. Toteutamme ja konseptoimme myös yritysten yhteismarkkinointia vahvistavaa ja liiketoimintamalleja uudistavaa strategista digitaalisen liiketoiminnan suunnittelua, digikampanjoita sekä valmennuskokonaisuuksia esimerkiksi matkailun alueorganisaatioille, elinkeinoyhtiöille ja projekteille.

Paljon on tekeminen muuttunut sitten alkuaikojen, mutta niin on tekijätkin ja työkalut. FlowHouse on yksi valtakunnan kovimpia Facebook-osaajia ja Googlen Partner, jonka kaikki työntekijät ovat AdWords sertifioituja. Se, mikä on pysynyt on työskentelytapamme – teemme työmme hymyssä suin, asiakkaan etua ajatellen. Haluamme auttaa asiakkaitamme kehittymään oman toimialansa digimarkkinoinnin tähdeksi, lisäämään myyntiä ja synnyttämään uutta liiketoimintaa.