#matkailu100

Etusivu / #matkailu100

#Matkailu100 – toimitko matkailualalla?

Tarjoamme 100 tuntia digitaalisen markkinoinnin työtä ja sparrausta matkailuyritykselle, joka on kiinnostunut kehittämään liiketoimintaansa ja digitaalisen markkinoinnin tuloksellisuutta kokonaisvaltaisesti. Haku #matkailu100-sparraukseen on käynnissä 31.3.2017 asti. Osallistua voi jokainen missä tahansa päin Suomea toimiva matkailijoiden kanssa tekemisessä oleva yritys – digimarkkinointia aloitteleva tai jo digikanavia hyödyntävä toimija.

Miksi #matkailu100? Koko projektin tavoitteena on kehittää konkreettisella työllä yhden matkailuyrityksen digitaalista markkinointia ja myyntiä yhteistyössä yrityksen kanssa sekä FlowHouse Oy:n asiantuntijoiden toteuttamien toimenpiteiden avulla. Sadan tunnin jälkeen matkailuyrityksellä on tietotaitoa kehittää omaa liiketoimintaansa sekä kasvattaa myyntiään ja tuloksellisuutta digitaalisen markkinoinnin avulla.

#matkailu100 -yhteistyön sisältö määritellään yhdessä valitun yrityksen kanssa. Alkukartoituksen tuloksena yrityksellä on käytössään digitaalisen markkinoinnin strategia ja vuodelle 2017 suunnitellut markkinoinnin toimenpiteet. Kokonaisuuteen kuuluu esimerkiksi digitaalisen markkinoinnin ja sosiaalisen median koulutusta yrityksen henkilöstölle, yrityskohtaista sparrausta, toimenpiteitä näkyvyyden ja löydettävyyden kehittämiseen, apua analytiikan ja seurannan kehittämiseen sekä markkinointikampanjoiden toteutusta ja suunnittelua.

Jätä yhteystietosi ja saa paikka vuoden kattavimmassa maksuttomassa valmennuksessa! Valittu yritys ilmoitetaan viimeistään 20.4.2017. Yrityksen valitsee matkailualan ja digimarkkinoinnin asiantuntijaraati.

Mikäli sinulla on kysyttävää, olethan yhteydessä kehen tahansa meistä!

Säännöt//vastuut

FlowHousen tiimi:
*Toteuttaa sparrauksen suunnitelman mukaisesti, sparrattavan matkailuyrityksen tarpeisiin pohjautuen.
*Tarjoaa 100 tuntia omaa asiantuntijuuttaan maksutta (tämä voi sisältää useita erilaisia toimenpiteitä mm. koulutuksesta kampanjasuunnitteluun ja toteutukseen)
*FlowHouse ei vastaa mahdollisista mainoskustannuksista eikä kolmannen osapuolen mahdollisesti käytettävistä ohjelmistokustannuksista. Kokonaisuudessa pyritään hyödyntämään kustannustehokkaita työkaluja.
*Työpajojen päivämäärät ja sisällöt ovat ennalta määrättyjä ja koulutusmateriaali toimitetaan sähköisenä yrityksen omaan käyttöön.
*Yhteys pidetään yllä sekä tapaamisilla että Skypen tai muun videoyhteyden ja yhteisen verkkotyötilan välityksellä.
*Saa tuoda julki tehtyjä toimenpiteitä ja niistä saatuja tuloksia luonnollisesti yrityssalaisuudet huomioiden.

Yrityksen vastuu:

*Rohkeutta uudistaa, kehittää ja oppia. Digitaalinen markkinointi vaatii uudenlaista tapaa toimia.
*Osallistua yhdessä sovittuihin tapaamisiin, joko paikan päällä Jyväskylässä tai verkkoyhteyden kautta. Mikäli asiantuntijatyö vaatii matkustamista, vastaa yritys matkakuluista.
*Vastaa markkinointikampanjoiden mainoskustannuksista.
*Ei luovuta materiaaleja kolmannen osapuolen käyttöön.
*Sitoutuu olemaan aktiivisesti mukana sparrauksessa sekä markkinoinnin toteuttamisessa (esim. some-kanavien ylläpitäminen).
*Avoin suhtautuminen sosiaaliseen mediaan ja näkyvyyteen omissa sekä FlowHousen kanavissa.

* -merkityt kentät ovat pakollisia