Referenssit

Etusivu / Referenssit

VAHVAA DIGIMARKKINOINTIOSAAMISTA

Jatkuva tuloksellinen digimarkkinoinnin toteuttaminen asiakkaillemme, hyödyntäen markkinointiautomatiikkaa ja analytiikkaa, antaa vahvan pohjan menestyvän markkinoinnin ja liiketoiminnan suunnitteluun. Asiakkaamme ovat erilaisia yrityksiä: mikroyrityksiä – pörssiyhtiöitä, lukuisilta toimialoilta ja erilaisessa liiketoimintatilanteessa. Tässä esittelemme niistä joitakin.

Pyhä-Luosto Matkailuyhdistys ry

Digitaalinen markkinointi, Facebook-markkinointi, Matkailumarkkinointi

Pyhä-Luosto Matkailuyhdistys ry

Toteutimme keväällä 2016 Facebook-kampanjan, jonka tavoitteena oli kertoa valituille kohderyhmille Luoston ainutlaatuisesta tarjonnasta. Samalla kampanjan tavoitteena oli luoda puitteet kokonaisvaltaisemmalle markkinoinnille eli kasvattaa markkinointirekisteriä sekä Luosto.fi verkkosivuston vierailijoiden määrää.

Suomalainen musiikkikampus

Digitaalinen markkinointi

Suomalainen musiikkikampus

Suomalaisen musiikkikampuksen tavoitteena on hyödyntää nykyaikaisia digitaalisen markkinoinnin kanavia tehokkaasti sekä olla houkutteleva vaihtoehto musiikin opiskeluun.

Työ- ja elinkeinoministeriö

Digitaalinen markkinointi, Matkailumarkkinointi

Työ- ja elinkeinoministeriö

Toteutimme kesän ja syksyn 2015 aikana Työ- ja elinkeinoministeriön tilaaman selvitystyön digitaalisesta matkailumarkkinoinnista ja myynnistä.

Jyväskylän kaupunginteatteri

Facebook-markkinointi, Sosiaalinen media

Jyväskylän kaupunginteatteri

Jyväskylän kaupunginteatteri tarjoaa katsojilleen laadukkaita ja monipuolisia teatterielämyksiä suurella sydämellä. Olemme Jyväskylän kaupunginteatterin digitaalisen markkinoinnin kumppani.

Visit Jyväskylä

Digitaalinen markkinointi, Matkailumarkkinointi, Sosiaalinen media

Visit Jyväskylä

Jyväskylän seudun matkailu koordinoi ja toteuttaa Jyväskylän seudun matkailumarkkinoinnin toimenpiteitä. Olemme toteuttaneet alueen matkailumarkkinointia sosiaalisessa mediassa mm. Facebook-kampanjoina sekä -mainontana eri kohderyhmille sekä kehittämässä matkailumarkkinoinnin digitaalista näkyvyyttä.

Nimisuojasta kilpailukykyä -hanke

Facebook-markkinointi

Nimisuojasta kilpailukykyä -hanke

Nimisuojasta kilpailukykyä - hankkeen tavoitteena on vahvistaa suomalaisten elintarvikkeiden kilpailukykyä nimisuojajärjestelmää hyödyntämällä ja edistää nimisuojatuotteiden tunnettuutta toimijoiden ja kuluttajien keskuudessa.

Päijänne-Risteilyt Hilden

Digitaalinen markkinointi, Instagram-markkinointi, Matkailumarkkinointi, Sosiaalinen media

Päijänne-Risteilyt Hilden

Päijänne-Risteilyt Hilden Oy:llä on pitkät perinteet laivaliikenteessä Päijänteen suurella vesistöalueella. Olemme toimineet Päijänne-Risteilyt Hilden Oy:n digitaalisen markkinoinnin kumppanina kehittäen verkkonäkyvyyttä, löydettävyyttä, sosiaalisen median läsnäoloa sekä toteuttaen useita digitaalisen markkinoinnin toimenpiteitä.

Miksei Oy | Mikkelin seudun kehitysyhtiö

Koulutukset ja valmennukset

Miksei Oy | Mikkelin seudun kehitysyhtiö

Toteutimme 2014-2015 Mikkelin seudun Food Meets Art for Europe-hankkeen yrityksille digitaalisen markkinoinnin valmennusohjelman, yrityskohtaiset analysoinnit ja toimenpidesuositukset sekä konsultoinnit yrityksien markkinoinnin kehittämiseen.

Jyväskylän ammattiopisto

Instagram-markkinointi, Koulutukset ja valmennukset

Jyväskylän ammattiopisto

Instagram-kanavan tavoitteena on edistää Jyväskylän ammattiopiston näkyvyyttä nuorten opiskelijoiden keskuudessa: Tavoitteena on luoda yhteisöä, jonka kautta ammattiopisto välittyy houkuttelevana vaihtoehtona uusien opiskelijoiden näkökulmasta ja olla läsnä niissä sosiaalisen median kanavissa, joissa heidän kohderyhmä on.

Jyväskylän kaupunginteatteri

Digitaalinen markkinointi, Sosiaalinen media

Jyväskylän kaupunginteatteri

Jyväskylän kaupunginteatteri tarjoaa katsojilleen laadukkaita ja monipuolisia teatterielämyksiä suurella sydämellä. Olemme Jyväskylän kaupunginteatterin digitaalisen markkinoinnin kumppani.

Outdoors Finland

Facebook-markkinointi, Matkailumarkkinointi

Outdoors Finland

Virallinen Outdoors Finland -retkeilyportaali opastaa kävijät Etelä-Suomen parhaille retkeilyreiteille. Toteutimme hankkeen tiedotus- ja viestintäkampanjan, jonka tavoitteena oli aktivoida nykyistä Facebook-yhteisöä ja kasvattaa seuraajien määrää kohderyhmään kuuluvilla luonnosta ja retkeilystä kiinnostuneilla tykkääjillä.

Jyväskylän kaupunginteatteri

Instagram-markkinointi

Jyväskylän kaupunginteatteri

Jyväskylän kaupunginteatteri liittyi Instagram-kuvapalveluun ja toteutimme teatterille Instagram-kuvakilpailun tukemaan Instagram-tilin käyttöönottoa ja Lainahöyhenissä-musikaalin näkyvyyttä sosiaalisen median kanavissa.

Paahtimo Papu

Facebook-markkinointi, Sosiaalinen media

Paahtimo Papu

Jyväskylässä sijaitseva Paahtimo Papu vietti 1-vuotissynttäreitään, jonka kunniaksi Facebookissa lanseerattiin Täydellinen kahvihetki -kampanja. Tavoitteena oli tuoda esiin Paahtimo Papun luomukahvitarjontaa.

LYYn Design puoti

Facebook-markkinointi

LYYn Design puoti

LYYn Design puoti esittelee Lapin yliopiston suunnittelijalupausten tuotteita. Olimme toteuttamassa LYYn Design puodille Facebook-kampanjaa, jonka tavoitteena oli kasvattaa puodin tunnettuutta sekä tukea puodin Pop Up-myymälän näkyvyyttä Rovaniemellä järjestetyn Arctic Design Week -tapahtumassa.

Keski-Suomen kauppakamari

Facebook-markkinointi, Matkailumarkkinointi

Keski-Suomen kauppakamari

Keski-Suomen matkailun kv-markkinointikonttorin tavoitteena on tuoda keskisuomalaisia matkailukohteita ja -palveluita houkuttelevasti esiin venäläisille matkustajille. Toteutimme Facebook-kampanjan, jonka tavoitteena oli antaa ideoita matkan suunnitteluvaiheeseen ja tavoittaa erityisesti venäläisiä lapsiperheitä sekä kaveriporukoiden kanssa matkustavia.

Lapin elokuvakomissio

Digitaalinen markkinointi, Sosiaalinen media

Lapin elokuvakomissio

Elokuvakomissio edistää Lapin kilpailukykyä av-alalla ja tuo alueelle tuotantojen kautta työtä, rahaa ja näkyvyyttä. Verkkomarkkinoinnin suunnittelun tavoitteena oli luoda toimintamallia digitaalisen markkinoinnin toteuttamiseen painottuen vahvasti sosiaalista mediaa hyödyntävään sisällöntuotantoon.

Pohjois-Lapin alueyhteistyön kuntayhtymä

Koulutukset ja valmennukset, Matkailumarkkinointi, Sosiaalinen media

Pohjois-Lapin alueyhteistyön kuntayhtymä

Toteutimme E75-Lapland verkostolle sosiaalisen median suunnitelman, valittujen kanavien käyttöönoton sekä koulutuspäivät. Suunnitelman tavoitteena on yhtenäinen toimintamalli hankkeessa mukana olevilla E75 Lapland -verkoston yrityksillä ja organisaatioilla.

Keski-Suomen matkailun kv-markkinointikonttori

Digitaalinen markkinointi

Keski-Suomen matkailun kv-markkinointikonttori

Keski-Suomen matkailustrategian keskeisenä tavoitteena on kolminkertaistaa venäläisten matkailijoiden määrä vuoteen 2020 mennessä. Uutta vauhtia venäläisten matkailijoiden lisäämiseksi tuo Keski-Suomen matkailun kv-markkinointikonttori.

Peurunka

Digitaalinen markkinointi, Facebook-markkinointi, Instagram-markkinointi, Matkailumarkkinointi, Sosiaalinen media

Peurunka

Peurunka on merkittävä ja monipuolinen ympäri vuoden vapaa-ajan palveluita tarjoava matkailutoimija Keski-Suomessa. Yhteistyöllämme haluttiin varmistaa, että Peurunka pystyy jatkossa vastaamaan asiakkaiden muuttuneisiin ostotottumuksiin vahvistamalla omaa digitaalista näkyvyyttään.

Oppimis- ja ohjauskeskus Onerva

Digitaalinen markkinointi

Oppimis- ja ohjauskeskus Onerva

Oppimis- ja ohjauskeskus Onerva tarjoaa palveluita oppimisen ja koulunkäynnin tuen tarpeisiin. Taustalla on kahden organisaation, Haukkarannan koulun ja Jyväskylän näkövammaisten koulun yhdistyminen, joten tavoitteena oli ottaa käyttöön uudenlaisia digitaalisen markkinoinnin keinoja sekä varmistaa, että asiakkaat löytävät uuden organisaation verkossa.

Paahtimo Papu

Facebook-markkinointi, Sosiaalinen media

Paahtimo Papu

Paahtimo Papu on vuonna 2014 perustettu jyväskyläläinen pienpaahtimo, joka on tasapainoinen sekoitus parempaa ja kestävämpää kahvia. FlowHouse toteutti Paahtimo Papun "First Roast - Limited Edition" -kampanjan, joka yhdessä Facebook -sivun kanssa toimi ainoana markkinointiponnistuksena uuden yrityksen lanseeraamisessa.

Ravintola Harmooni

Facebook-markkinointi

Ravintola Harmooni

Jugendtyylillään hurmaava Ravintola Harmooni sijaitsee Jyväskylän keskustassa. Keväällä 2014 Harmoonin Facebook-kampanjan avulla etsittiin ehdokkaita Makujen Virittäjiksi, joille avautui ainutlaatuinen mahdollisuus päästä maistelemaan uuden Ravintola Harmoonin ensimmäisen menun makuja ennen ravintolan virallisia avajaisia.

JJK Jyväskylä

Sosiaalinen media

JJK Jyväskylä

JJK Jyväskylä on Keski-Suomen suurin palloilun erikoisseura, joka koostuu edustusjoukkueesta sekä aktiivisesta juniorijaostosta. Yhteensä seurassa on yli 1000 junioripelaajaa, jotka muodostavat noin 20 juniorijoukkuetta sekä erittäin suositun Kortteliliigan. Seuran edustusjoukkue pelaa kovatasoisessa Ykkösessä.

Jyväskylä Innovation Oy

Digitaalinen markkinointi, Facebook-markkinointi, Koulutukset ja valmennukset, Matkailumarkkinointi, Sosiaalinen media

Jyväskylä Innovation Oy

Olimme toteuttamassa Jyväskylä Innovation Oy:n ja Matkailun ja elämystuotannon klusteriohjelman (OSKE) hallinnoimaa kehittämisohjelmaa, jossa keskeisimpien toimenpiteiden kohteena olivat Jyväskylän seudulla toimivat matkailuyritykset ja heidän internet-markkinoinnin osaamisen kehittäminen sekä yhteistyössä markkinointikampanjoiden toteuttaminen.

CreaMentors Akatemia

Koulutukset ja valmennukset

CreaMentors Akatemia

Olemme toimineet Creamentors Oy:n järjestämissä koulutuskokosnaisuuksissa sähköisen markkinoinnin asiantuntijana ja kouluttaneet lukuisia Tapahtumatuottaja ja Kaupallinen Tuottaja –koulutuskokonaisuuksien osallistujia ympäri Suomen. Aiheina ovat olleet mm. sähköinen markkinointi, hakukonemarkkinointi ja –optimointi, sosiaalinen media sekä eri sosiaalisen median työkalujen perusteet.

Yritysten taitava Keski-Suomi

Koulutukset ja valmennukset

Yritysten taitava Keski-Suomi

Yritysten taitava Keski-Suomi hankekokonaisuus keskittyi eri sektoreiden kehittämistyöhön pk-yritysten kilpailukyvyn edistämiseksi.

Dex Viihde Oy

Sosiaalinen media

Dex Viihde Oy

Dex Viihde on suomalainen ohjelmatoimisto, joka edustaa eturivin artisteja, juontajia ja yhtyeitä. Toteutimme Dex Viihteelle suunnitelman viestintään ja sosiaaliseen mediaan, joka samalla toimi yrityksen viestinnän tavoitetilana ja resurssien toimintamallina.

Jyväskylän aikuisopisto 2013

Koulutukset ja valmennukset

Jyväskylän aikuisopisto 2013

Sähköisen markkinoinnin taitojen ja ammatillisen osaamisen lisääminen Keski-Suomen alueen pk-yrityksissä - hankkeen tavoitteena oli lisätä pk-yritysten sähköistä markkinointia asiakaslähtöisesti. Vastasimme hankkeen valmennuspäivien toteuttamisesta.

Culminatum Innovation

Koulutukset ja valmennukset

Culminatum Innovation

Pääkaupunkiseudun matkailumarkkinoinnin kehittämishanke 2009-2011 tavoitteena oli edistää yhteisin toimenpitein metropolialueen kilpailukykyä lisäämällä matkailullista vetovoimaa, tehostamalla markkinointiyhteistyötä, kehittämällä neuvontapalveluiden saavutettavuutta sekä edistämällä matkailuyrittäjyyttä.

Suvilippu – Tapahtumien Keski-Suomi

Facebook-markkinointi, Matkailumarkkinointi, Sosiaalinen media

Suvilippu – Tapahtumien Keski-Suomi

Olimme toteuttamassa Suvilipun sosiaalisen median markkinointia Facebook-kampanjoilla, joissa tuotiin esiin kilpailun avulla Keski-Suomen monipuolista tapahtumatarjontaa sekä kasvatettiin merkittävästi alkuvaiheessa olleen Facebook-sivun tykkääjämäärää.

Keski-Suomen OP-Kiinteistökeskus

Facebook-markkinointi

Keski-Suomen OP-Kiinteistökeskus

Keski-Suomen OP-kiinteistökeskus halusi tarjota seuraajilleen houkuttelevaa sisältöä ja syntyi idea Riuska Remontti -kampanjasta, jonka voittajalle oli luvassa huikea palkinto - jopa 10 000 euron arvoinen remontti!