Koulutukset ja valmennukset

Etusivu / Koulutukset ja valmennukset

Nykyaikaiset markkinoinnin työkalut muuttuvat nopeasti ja henkilökunnan ajantasaisella osaamisella voit saada parhaimman hyödyn käytössä olevista markkinointikanavistasi. Toteutamme sekä itsenäisesti, yrityskohtaisesti että yhteistyössä eri toimijoiden kanssa koulutuksia ja valmennuksia eri puolilla Suomea. Suosituimpia aiheita ovat digitaalisen markkinoinnin ja sosiaalisen median koulutukset sekä kanavakohtaiset valmennukset ja näistä aiheista olemme pitäneet lukuisia valmennuspäiviä eri toimialojen yrityksille. Koulutuksemme ovat hyvin käytännönläheisiä ja osallistujat pääsevät välittömästi tutustumaan erilaisiin digitaalisen markkinoinnin ja sosiaalisen media työkaluihin

Kevään 2017 koulutukset Jyväskylässä 

 

Tutustu alla oleviin koulutusesimerkkeihin: koulutuksiemme sisältöjä voidaan valita ja muokata aina tarpeidenne mukaan. Kouluttajiemme esittelyt löydät tästä. 

Sosiaalisen median koulutukset ja digitaalisen markkinoinnin valmennukset

Buustia bisnekseesi netistä!

Some, Facebook, Google, hakukoneoptimointi, AdWords … termit menevät sekaisin ja eri yrityksistä konsultitkin soittelevat ja myyvät palveluitaan. Mutta kun ei tiedä mitä pitäisi ostaa ja paljonko siitä kannattaa maksaa… Kuulostaako tutulta?

Digitaalisen markkinoinnin peruskurssin aikana oppii:

  • Ymmärtämään digitaalisen markkinoinnin peruslainalaisuuksia
  • Hyödyntämään verkon maksuttomia työkaluja markkinoinnissa
  • Vertailemaan ja valitsemaan itselleen sopivimmat työkalut
  • Hahmottamaan, mistä palveluista kannattaa maksaa ja mitkä hoitaa itse

…ja ennen kaikkea käyttämään lukuisia sähköisen markkinoinnin ohjelmia ja työkaluja.

Sosiaalinen media markkinoinnissa

Sosiaalinen media tarjoaa lukuisia erilaisia mahdollisuuksia markkinointiin, viestintään ja asiakaspalveluun. Sosiaalinen media eroaa perinteisistä markkinointikanavista ja koulutuksen aikana tutustutaan siihen, miten yritys voi parhaiten hyödyntää sosiaalista mediaa. Koulutuksen sisältö voi koostua esimerkiksi seuraavista aiheista:

  • Mitä on sosiaalinen media ja markkinointi somessa?
  • Miten hyödynnän sosiaalista mediaa parhaiten liiketoiminnassa?
  • Mikä on sisällön merkitys sosiaalisessa mediassa ja miten tuotan hyvää sisältöä?
  • Miten organisoin yritykseni sosiaalisen median?
  • Tilastoja sosiaalisen median hyödyntämisestä – missä kanavassa kannattaa olla läsnä?
  • Tärkeimpien sosiaalisen median työkalujen tarkastelu markkinoinnillisesta näkökulmasta (Esim. Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter jne.)

Digitaalisen markkinoinnin ja sosiaalisen median työkalukohtaiset valmennukset

Jos yrityksesi tarvitsee lisävalmennusta yksittäisten työkalujen käyttöön, kuuluu koulutustarjontaamme valmennuksia, joissa aiheina voivat olla esimerkiksi:

  • Facebook yrityksille – tehostartti sosiaaliseen mediaan
  • Facebookin jatkokurssi
  • Facebook-mainonnan valmennus (perusteet ja edistyneet käyttäjät)
  • Google AdWords – Hakukonemainonnalla kävijöitä kotisivuillesi
  • Facebook-kilpailuilla uusia tykkääjiä
  • Asiakasrekisteri käyttöön sähköpostimarkkinoinnin avulla
  • Instagramin hyödyntäminen yrityksen markkinoinnissa

Tässä muutamia esimerkkejä tarjoamistamme sisällöistä sekä referensseistämme löydät laajempia koulutuskokonaisuuksia. Kysy lisää ja suunnitellaan koulutuskokonaisuus tarpeidenne mukaan.

Koulutuksista ja valmennuksista saatua palautetta:

”Oikein hyvä, käytännönläheinen.”
”Kiitos! Paras aiheeseen liittyvä koulutus missä olen ollut = konkreettisin.”
Sosiaalinen media markkinoinnissa -työpaja, Digipolku-hanke.

”Olen osallistunut useille sosiaalisen median ja sähköisen markkinoinnin luennoille. Tätä parempaa valmennusta en ole koskaan saanut!” Pääkaupunkiseudun matkailumarkkinoinnin kehittämishanke, Culminatum Innovation.

”Olin tyytyväinen kurssin antiin. Paljon uutta asiaa/ ajateltavaa tuli ainakin minulle. ” Sosiaalinen media pk-yrityksen markkinoinnissa –tietoisku, Keski-Suomen elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskus.

”Mielenkiintoinen esitys. Esitystapa oli selkeä ja luonnollinen eikä asiaa tullut ihan tuutin täydeltä koko ajan. Piti kuulijat mukana läpi koko esityksen. Oletin, että tällä luennolla ei puututa yksityiskohtiin mutta silti tilaisuudesta jäi muutama hyvä vinkki mukaan. ”Sosiaalinen media pk-yrityksen markkinoinnissa –tietoisku, Keski-Suomen elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskus.